Wybierz osobę lub usługę:
psycholog dzieci i młodzieży dr Agnieszka Siedler
Specjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży. Przeprowadza diagnozę problemów dziecka, dokładnie omawiając ją z rodzicami i małymi pacjentami. Prowadzi kompleksową terapię, skoncentrowaną na rozwiązaniu problemów, poprawie umiejętności psychospołecznych, motywowaniu do pracy. Udziela porad dla rodziców, których dzieci przejawiają trudności emocjonalne o wielorakim podłożu. We współpracy z lekarzem psychiatrą prowadzi diagnostykę w kierunku autyzmu dziecięcego oraz Zespołu Aspergera. W pracy terapeutycznej opiera się głównie na metodach poznawczo-behawioralnych, jednak stara się łączyć różne metody w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby dziecka. Dużą wagę przywiązuje do współpracy z rodzicami dziecka. Prowadzi diagnostykę psychologiczną, terapię indywidualną dzieci w każdym wieku oraz zajęcia grupowe z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży. Ukończyła liczne szkolenia dotyczące zaburzeń wieku dziecięcego, m.in. trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy zachowania oraz szkolenie z wykorzystania ADOS-2 w badaniach klinicznych. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Centrum Diagnozy i Terapii SOTIS w Warszawie oraz Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu Navicula, gdzie zajmowała się diagnostyką psychologiczną, terapią indywidualną, zajęciami grupowymi z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci od 7 r.ż. oraz prowadzi szkolenia dla rodziców. Uczestniczy w wielu programach badawczych oraz szkoleniach, które pozwalają jej rozwijać swoje umiejętności.
Psycholog dzieci i młodzieży, Pedagog mgr Edyta Idczak-Paceś
Specjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży, psycholog i pedagog, ukończyła studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobyła specjalizacje z psychologii zdrowia i klinicznej oraz pedagogiki społecznej. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku terapia zajęciowa. Obecnie jest doktorantką w Szkole Doktorskiej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, gdzie prowadzi badania nad różnicami uwarunkowanymi płcią w poszerzonym fenotypie autyzmu (BAP). Jej praca badawcza koncentruje się na unikalnych aspektach funkcjonowania kobiet ze spektrum autyzmu, a wyniki jej badań przyczynią się do lepszego zrozumienia i wsparcia tej grupy osób.
Posiada międzynarodowy certyfikat diagnosty ADOS-2, dodatkowo, jest certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych (TUS) oraz posiada uprawnienia do prowadzenia Treningów Zastępowania Agresji (TZA-ART). Jako jedna z nielicznych w Polsce, jest również uprawniona do przeprowadzania wywiadu diagnostycznego ACIA, najnowszego wywiadu do diagnozy spektrum autyzmu u dorosłych. Od ponad 10 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi z ASD, a także z osobami z różnego rodzaju zaburzeniami emocjonalnymi, poznawczymi i neurologicznymi. Czynnie uczestniczy w konferencjach naukowych, na których dzieli się wynikami swoich badań, oraz jest autorką publikacji naukowych z zakresu psychologii i pedagogiki. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami, prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych, a także współpracuje ze szkołami podstawowymi i przedszkolami, wspierając nauczycieli i rodziców w procesie wychowawczym.
Psycholog, Pedagog, Psychoterapeuta mgr Magdalena Jęczmień
Psycholożka i pedagożka pracująca ze wszystkimi grupami wiekowymi, w tym z dziećmi od 3 roku życia. Przeprowadza także diagnozy psychologiczne, ukończyła studia podyplomowe z zakresu diagnozy psychologicznej na SWPS we Wrocławiu. Obecnie uczestniczy w czteroletnim kursie w Szkole Psychoterapii w Warszawie w nurcie integracyjnym. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i poddaje swoją pracę superwizji. Ukończyła liczne kursy i szkolenia specjalistyczne, m.in. dotyczące emocji, procesów poznawczych, neuropsychologii oraz technik terapeutycznych. Posiada certyfikat trenera umiejętności społecznych i ukończyła Kurs trenerski I stopnia według standardów kwalifikacji zawodowych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Ukończyła szkolenie z diagnozy i terapii uzależnień behawioralnych oraz studia podyplomowe dotyczące technik terapeutycznych i Studium terapii poznawczo-behawioralnej. Doświadczenie zdobywała jako pedagog i psycholog w szkołach oraz przedszkolach, prowadziła zajęcia w projekcie profilaktycznym Vis Salutis oraz była psychologiem wspierającym i diagnostycznym w ośrodku referencyjnym NFZ. Posiada także doświadczenie w pracy w poradni zdrowia psychicznego dla dorosłych oraz w zakładzie opiekuńczo-leczniczym. Obecnie zajmuje się diagnozami psychologicznymi, wsparciem, psychoedukacją oraz psychoterapią, a także terapią pedagogiczną, w tym wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka.
Psycholog, Psychoterapeuta, Oligofrenopedagog mgr Jacek Jankowski
Psycholog, psychoterapeuta i oligofrenopedagog, ukończył studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego (specjalność: psychologia zdrowia i kliniczna). Absolwent studiów podyplomowych na kierunkach „Oligofrenopedagogika” i „Przygotowanie pedagogiczne”. Wieloletni wykładowca w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi i Bełchatowie na studiach podyplomowych i magisterskich. Psycholog na oddziale hematologii i onkologii dziecięcej w Łodzi. Od ponad 8 lat pracuje jako terapeuta z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi ze spektrum autyzmu. Koordynował ogólnopolski program wspierania osób z ASD w łodzi „ Wolontariat koleżeński Mary i Max”. Od 3 lat prowadzi autorski program „ Klub Pacjenta- Chata Navi” w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu w Łodzi - Navicula Centrum. Psychoterapeuta w trakcie certyfikacji w nurcie TSR. Prywatnie: miłośnik „tworzenia czegoś z niczego”
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog mgr Patrycja Matusiak
Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, psycholog, pedagog. Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu na kierunku Oligofrenopedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne. Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z osobami z obniżoną samooceną, mającymi trudności w nawiązywaniu relacji z innymi. Prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych i Treningi Umiejętności szkolnych dla dzieci i młodzieży. W swojej pracy wykorzystuje autorskie pomoce dydaktyczne i metody warsztatowe, prowadzi szkolenia i konsultacje dla rodziców dzieci z zaburzeniami zachowania. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Niepublicznym Centrum Psychologiczno Pedagogicznym, w Punkcie Przedszkolnym oraz Szkole Podstawowej, gdzie prowadziła zarówno zajęcia indywidualne, jak i grupowe. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania, "Picture Exchange Communication System- poziom 1", "Nauczanie 9 krytycznych Umiejętności porozumiewania się". Odbyła również staż zawodowy w Niepublicznej Szkole UMIEM w Krakowie. Prywatnie mama i miłośniczka francuskich komedii.
Psycholog mgr Emil Otto
Jest psychologiem z pasją do wspierania innych w ich drodze do lepszego samopoczucia psychicznego. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie zdobył solidne fundamenty teoretyczne oraz praktyczne w obszarze psychologii.
Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Zrealizował m.in. trening umiejętności społecznych (MEN), terapię behawioralną (PLTB) oraz trening zastępowania agresji. Obecnie bierze udział w czteroletnim szkoleniu psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT) oraz studiach podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej.
Jego praca koncentruje się na diagnostyce zaburzeń neurorozwojowych oraz terapii w nurcie CBT, zarówno z dorosłymi, jak i młodzieżą. Specjalizuje się również w prowadzeniu terapii behawioralnej dla dzieci z ADHD oraz w spektrum autyzmu. Uważa, że kluczem do skutecznej terapii jest ciągły rozwój oraz otwartość na potrzeby i oczekiwania pacjentów. Stara się stworzyć atmosferę pełną zaufania i transparentności, w której każdy czuje się komfortowo.
Psycholożka, socjoterapeutka mgr Dorota Piskorska
Psycholog, Oligofrenopedagog mgr Inga Kobierska
Psycholog, oligofrenopedagog, certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych. Ukończyła jednolite studia magisterskie uzyskując dyplom magistra psychologii ze specjalnością psychologia wspierania rozwoju i efektywnego funkcjonowania człowieka w 2019r., a także studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w centrum psychologiczno-pedagogicznym, punkcie przedszkolnym oraz szkole podstawowej dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz z dziećmi i młodzieżą, które komunikują się za pomocą systemu komunikacji alternatywnej PECS. Ukończyła wieie specjalistycznych szkoleń m.in: - terapia behawioralna w teorii i praktyce - 3modułowy kurs bazowy; - techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji; - techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi; - techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania; - PECS 1; - 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się; - Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia: diagnoza - terapia - masaż; - Trener TUS oraz Trener TUS dla dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera. W swojej pracy dużą wagę przywiązuje do zbudowania dobrej relacji z dzieckiem i rodzicami, którzy są ważnymi partnerami w procesie terapeutycznym. Jest osobą z dużą otwartością, intuicją i uważnością na drugą osobę. Prywatnie miłośniczka podróży po Polsce i kryminałów.
Fizjoterapeuta mgr Kacper Zaborski
Fizjoterapeuta, który z pasją pomaga swoim pacjentom poprawiać zdrowie i jakość życia. Ukończył Uniwersytet Medyczny w Łodzi, gdzie zdobył solidne podstawy teoretyczne i praktyczne w dziedzinie fizjoterapii. Obecnie kontynuuje swoją edukację, studiując rehabilitację głosu na Uniwersytecie Łódzkim, co poszerza jego kompetencje w pracy z pacjentami o specyficznych potrzebach, szczególnie w zakresie terapii mowy. Systematycznie uczestniczy w specjalistycznych szkoleniach, konferencjach naukowych oraz sympozjach, czerpiąc wiedzę od najbardziej doświadczonych terapeutów. Wierzy, że ruch jest bardzo skutecznym lekiem, dlatego w swojej pracy łączy wiedzę medyczną i trenerską. Podczas terapii przywiązuje dużą wagę do budowania relacji z dzieckiem, opartych na koleżeńskim podejściu, przyjaznej atmosferze oraz ćwiczeniach w formie zabawy. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, zespołem Downa, mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD), wadami postawy oraz niemowlętami z zaburzeniami rozwoju. Dużą częścią jego pracy jest przywracanie sprawności małych pacjentów dotkniętych chorobą onkologiczną.
Pracuje również z dorosłymi, oferując im wsparcie w zakresie korekcji postawy, masażu oraz terapii onkologicznej, w tym drenażu limfatycznego i rehabilitacji pooperacyjnej. Lubi pracę z ludźmi, jest osobą komunikatywną, która chętnie dzieli się wiedzą. Dba o to, aby jego pacjenci czuli się komfortowo, a każdą osobę traktuje indywidualnie.
Logopeda mgr Marta Tomaszewska
Ukończyła logopedię medialną z logopedią ogólną oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim. Od 2023 roku jest certyfikowanym terapeutą ręki. Regularnie uczestniczy w szkoleniach, poszerzając swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić pacjentom opiekę na najwyższym poziomie. Specjalizuje się w diagnozowaniu i terapii zaburzeń mowy, komunikacji oraz trudności związanych z artykulacją. Na co dzień pracuje i zdobywa cenne doświadczenie w szkole podstawowej dla dzieci ze spektrum autyzmu, nieustannie doskonaląc swój warsztat logopedyczny. W swojej pracy stosuje indywidualne podejście do każdego pacjenta, co pozwala na precyzyjne dopasowanie metod terapii do jego potrzeb. Współpracuje z innymi specjalistami, aby zapewnić kompleksową opiekę i wsparcie, które pomagają pacjentom osiągnąć zamierzone efekty, co jest szczególnie ważne w przypadku osób z zaburzeniami rozwoju, takimi jak autyzm czy ADHD. Bardzo ceni sobie relację, jaką nawiązuje z ludźmi.
Zakres usług:
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy i języka
- Terapia artykulacji
- Wspomaganie rozwoju komunikacji u dzieci z zaburzeniami rozwoju (autyzm, ADHD)
- Konsultacje i porady dla rodziców oraz opiekunów.
Pedagog, Terapeuta behawioralny mgr Ewa Czwajda
Ukończyła studia pierwszego stopnia na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu na kierunku terapia zajęciowa. Kontynuowała edukację w Katedrze Socjologii i Pracy Socjalnej na Uniwersytecie Łódzkim, uzyskując tytuł magistra. Podniosła swoje kwalifikacje poprzez zdobycie uprawnień pedagogicznych oraz ukończenie studiów podyplomowych z zakresu oligofrenopedagogiki. Rozwinęła wiedzę w sferze terapii podczas III-modułowego kursu terapii behawioralnej oraz szkoleń specjalizacyjnych certyfikowanych przez Polską Licencję Terapeutów Behawioralnych. Ukończyła także kurs z zakresu treningu umiejętności społecznych.
Na co dzień pracuje z dziećmi w spektrum autyzmu, ADHD oraz z niepełnosprawnością intelektualną. W swojej pracy z uważnością podąża za dzieckiem, dostosowując oddziaływania do jego potrzeb.
Przywiązuje dużą wagę do samodoskonalenia, dlatego regularnie uczestniczy w kursach, szkoleniach oraz konferencjach.
Pedagog, Terapeuta behawioralny, Terapeuta SI mgr Paulina Kubryn-Świnoga
Jest absolwentką kierunku pedagogika na Uniwersytecie Łódzkim oraz ukończyła studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika oraz edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej. Ukończyła III-modułowy kurs terapii behawioralnej oraz szkolenia specjalizacyjne w tym zakresie pod certyfikatem Polskiego Towarzystwa Terapii Behawioralnej (PLTB). Jest certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych (TUS) z akredytacją MEN oraz certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej.
Na co dzień zdobywa doświadczenie w przedszkolu terapeutycznym, pracując z dziećmi w spektrum autyzmu oraz z ADHD.
Konsultacja psychologiczna - Agnieszka Siedler
Konsultacja psychologiczna - Edyta Idczak-Paceś
Konsultacja psychologiczna - Emil Otto
Konsultacja psychologiczna - Magdalena Jęczmień
Konsultacja psychologiczna - inni specjaliści
Diagnoza obserwacyjna zaburzeń neurorozwojowych (spektrum autyzmu, ADHD) - dzieci, młodzież i dorośli - pierwsze spotkanie
Diagnoza obserwacyjna spektrum autyzmu z kwestionariuszem ADOS-2 z wydaniem opinii.
Badanie ADOS-2 z wydaniem opinii
Badanie CONNERS-3 z wydaniem opinii
Diagnoza obserwacyjna ADHD z kwestionariuszem CONNERS -3 z wydaniem opinii.
Terapia logopedyczna
Terapia behawioralna
Działania terapeutyczne dla dzieci i młodzieży
Psychoterapia
Konsultacja logopedyczna
Terapia logopedyczna
Konsultacja pedagogiczno-psychologiczna rozwijająca kompetencje wychowawcze rodziców (60 minut)- dla jednego/ dwóch rodziców
Konsultacja psychodietetyczna
Indywidualne działania socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży
Konsultacja fizjoterapeutyczna
Masaż leczniczy/relaksacyjny
Masaż przeciwobrzękowy/masaż relaksacyjny całego ciała
Terapia Wad Postawy