Nasz zespół
Poznaj zespół naszych pracowników.
psycholog dzieci i młodzieży
dr Agnieszka Siedler
psycholog dzieci i młodzieży
dr Agnieszka SiedlerSpecjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży. Przeprowadza diagnozę problemów dziecka, dokładnie omawiając ją z rodzicami i małymi pacjentami. Prowadzi kompleksową terapię, skoncentrowaną na rozwiązaniu problemów, poprawie umiejętności psychospołecznych, motywowaniu do pracy. Udziela porad dla rodziców, których dzieci przejawiają trudności emocjonalne o wielorakim podłożu. We współpracy z lekarzem psychiatrą prowadzi diagnostykę w kierunku autyzmu dziecięcego oraz Zespołu Aspergera. W pracy terapeutycznej opiera się głównie na metodach poznawczo-behawioralnych, jednak stara się łączyć różne metody w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby dziecka. Dużą wagę przywiązuje do współpracy z rodzicami dziecka. Prowadzi diagnostykę psychologiczną, terapię indywidualną dzieci w każdym wieku oraz zajęcia grupowe z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży. Ukończyła liczne szkolenia dotyczące zaburzeń wieku dziecięcego, m.in. trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy zachowania oraz szkolenie z wykorzystania ADOS-2 w badaniach klinicznych. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Centrum Diagnozy i Terapii SOTIS w Warszawie oraz Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu Navicula, gdzie zajmowała się diagnostyką psychologiczną, terapią indywidualną, zajęciami grupowymi z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci od 7 r.ż. oraz prowadzi szkolenia dla rodziców. Uczestniczy w wielu programach badawczych oraz szkoleniach, które pozwalają jej rozwijać swoje umiejętności.
Psycholog dzieci i młodzieży, Pedagog
mgr Edyta Idczak-Paceś
Psycholog dzieci i młodzieży, Pedagog
mgr Edyta Idczak-PaceśSpecjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży, psycholog i pedagog, ukończyła studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobyła specjalizacje z psychologii zdrowia i klinicznej oraz pedagogiki społecznej. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku terapia zajęciowa. Obecnie jest doktorantką w Szkole Doktorskiej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, gdzie prowadzi badania nad różnicami uwarunkowanymi płcią w poszerzonym fenotypie autyzmu (BAP). Jej praca badawcza koncentruje się na unikalnych aspektach funkcjonowania kobiet ze spektrum autyzmu, a wyniki jej badań przyczynią się do lepszego zrozumienia i wsparcia tej grupy osób.
Posiada międzynarodowy certyfikat diagnosty ADOS-2, dodatkowo, jest certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych (TUS) oraz posiada uprawnienia do prowadzenia Treningów Zastępowania Agresji (TZA-ART). Jako jedna z nielicznych w Polsce, jest również uprawniona do przeprowadzania wywiadu diagnostycznego ACIA, najnowszego wywiadu do diagnozy spektrum autyzmu u dorosłych. Od ponad 10 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi z ASD, a także z osobami z różnego rodzaju zaburzeniami emocjonalnymi, poznawczymi i neurologicznymi. Czynnie uczestniczy w konferencjach naukowych, na których dzieli się wynikami swoich badań, oraz jest autorką publikacji naukowych z zakresu psychologii i pedagogiki. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami, prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych, a także współpracuje ze szkołami podstawowymi i przedszkolami, wspierając nauczycieli i rodziców w procesie wychowawczym.
Psycholog, Pedagog, Psychoterapeuta
mgr Magdalena Jęczmień
Psycholog, Pedagog, Psychoterapeuta
mgr Magdalena JęczmieńPsycholożka i pedagożka pracująca ze wszystkimi grupami wiekowymi, w tym z dziećmi od 3 roku życia. Przeprowadza także diagnozy psychologiczne, ukończyła studia podyplomowe z zakresu diagnozy psychologicznej na SWPS we Wrocławiu. Obecnie uczestniczy w czteroletnim kursie w Szkole Psychoterapii w Warszawie w nurcie integracyjnym. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i poddaje swoją pracę superwizji. Ukończyła liczne kursy i szkolenia specjalistyczne, m.in. dotyczące emocji, procesów poznawczych, neuropsychologii oraz technik terapeutycznych. Posiada certyfikat trenera umiejętności społecznych i ukończyła Kurs trenerski I stopnia według standardów kwalifikacji zawodowych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Ukończyła szkolenie z diagnozy i terapii uzależnień behawioralnych oraz studia podyplomowe dotyczące technik terapeutycznych i Studium terapii poznawczo-behawioralnej. Doświadczenie zdobywała jako pedagog i psycholog w szkołach oraz przedszkolach, prowadziła zajęcia w projekcie profilaktycznym Vis Salutis oraz była psychologiem wspierającym i diagnostycznym w ośrodku referencyjnym NFZ. Posiada także doświadczenie w pracy w poradni zdrowia psychicznego dla dorosłych oraz w zakładzie opiekuńczo-leczniczym. Obecnie zajmuje się diagnozami psychologicznymi, wsparciem, psychoedukacją oraz psychoterapią, a także terapią pedagogiczną, w tym wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka.
Psycholog dzieci i młodzieży
mgr Katarzyna Ledzion
Psycholog dzieci i młodzieży
mgr Katarzyna LedzionAbsolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Psycholog ze specjalnością psychologia rodziny, diagnosta z zakresu neuropsychologii. Jest specjalistą zajmującym się udzielaniem wsparcia rodzicom na drodze procesu wychowawczego. Przeprowadza diagnozy potrzeb i trudności rodzinnych, a także udziela pomocy w postaci: działań profilaktycznych, terapeutycznych, aż po interwencję kryzysową. Zajmuje się diagnozą i pomocą w oparciu o terapię behawioralną dzieci z różnym spektrum problemów. Udziela wsparcia rodzinom w trudnych sytuacjach np.: rozwodu, choroby, trudności szkolnych, niepełnosprawności, konfliktów, problemów wychowawczych. Specjalista metody Tomatisa oraz Trener Umiejętności Społecznych.
Ukończyła liczne szkolenia dotyczące zaburzeń wieku dziecięcego, m.in. z zakresu kształtowania samodzielności w oparciu o terapię behawioralną, poważnych zaburzeń emocjonalnych oraz diagnostyki i postępowania terapeutycznego w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego czy też Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD ). Zajmuje się terapią całościowych zaburzeń rozwoju - autyzmu i zespołu Aspergera w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu w Łodzi – Navicula oraz diagnozą trudności szkolnych i interwencją kryzysową w "Mavicus" Centrum Psychologiczno - Logopedyczne Łódź. Bezpośrednio związana z tematyka rodzin wielodzietnych oraz rodzin z osobą chorą i niepełnosprawną.
Psycholog, Psychoterapeuta, Oligofrenopedagog
mgr Jacek Jankowski
Psycholog, Psychoterapeuta, Oligofrenopedagog
mgr Jacek JankowskiPsycholog, psychoterapeuta i oligofrenopedagog, ukończył studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego (specjalność: psychologia zdrowia i kliniczna). Absolwent studiów podyplomowych na kierunkach „Oligofrenopedagogika” i „Przygotowanie pedagogiczne”. Wieloletni wykładowca w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi i Bełchatowie na studiach podyplomowych i magisterskich. Psycholog na oddziale hematologii i onkologii dziecięcej w Łodzi. Od ponad 8 lat pracuje jako terapeuta z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi ze spektrum autyzmu. Koordynował ogólnopolski program wspierania osób z ASD w łodzi „ Wolontariat koleżeński Mary i Max”. Od 3 lat prowadzi autorski program „ Klub Pacjenta- Chata Navi” w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu w Łodzi - Navicula Centrum. Psychoterapeuta w trakcie certyfikacji w nurcie TSR. Prywatnie: miłośnik „tworzenia czegoś z niczego”
Psycholog dzieci i młodzieży
mgr Katarzyna Ledzion
Psycholog dzieci i młodzieży
mgr Katarzyna Ledzion
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog
Edyta Idczak-Paceś
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog
Edyta Idczak-Paceś
mgr Magdalena Jęczmień
mgr Magdalena Jęczmień
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog
mgr Patrycja Matusiak
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog
mgr Patrycja MatusiakAbsolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, psycholog, pedagog. Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu na kierunku Oligofrenopedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne. Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z osobami z obniżoną samooceną, mającymi trudności w nawiązywaniu relacji z innymi. Prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych i Treningi Umiejętności szkolnych dla dzieci i młodzieży. W swojej pracy wykorzystuje autorskie pomoce dydaktyczne i metody warsztatowe, prowadzi szkolenia i konsultacje dla rodziców dzieci z zaburzeniami zachowania. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Niepublicznym Centrum Psychologiczno Pedagogicznym, w Punkcie Przedszkolnym oraz Szkole Podstawowej, gdzie prowadziła zarówno zajęcia indywidualne, jak i grupowe. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania, "Picture Exchange Communication System- poziom 1", "Nauczanie 9 krytycznych Umiejętności porozumiewania się". Odbyła również staż zawodowy w Niepublicznej Szkole UMIEM w Krakowie. Prywatnie mama i miłośniczka francuskich komedii.
Psycholog
mgr Emil Otto
Psycholog
mgr Emil OttoJest psychologiem z pasją do wspierania innych w ich drodze do lepszego samopoczucia psychicznego. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie zdobył solidne fundamenty teoretyczne oraz praktyczne w obszarze psychologii.
Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Zrealizował m.in. trening umiejętności społecznych (MEN), terapię behawioralną (PLTB) oraz trening zastępowania agresji. Obecnie bierze udział w czteroletnim szkoleniu psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT) oraz studiach podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej.
Jego praca koncentruje się na diagnostyce zaburzeń neurorozwojowych oraz terapii w nurcie CBT, zarówno z dorosłymi, jak i młodzieżą. Specjalizuje się również w prowadzeniu terapii behawioralnej dla dzieci z ADHD oraz w spektrum autyzmu. Uważa, że kluczem do skutecznej terapii jest ciągły rozwój oraz otwartość na potrzeby i oczekiwania pacjentów. Stara się stworzyć atmosferę pełną zaufania i transparentności, w której każdy czuje się komfortowo.
Psycholog dzieci i młodzieży
mgr Bartosz Neska
Psycholog dzieci i młodzieży
mgr Bartosz NeskaMagister psychologii, specjalista w zakresie psychologii dzieci i młodzieży. Absolwent studiów psychologicznych na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego (psychologia zdrowia i kliniczna) oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych, ukończył kursy Treningu Zastępowania Agresji (TZA-ART) i trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania. Międzynarodowy certyfikowany diagnosta ADOS-2.
Pracuje z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami. Specjalizuje się w diagnozie i terapii osób w spektrum autyzmu oraz w pomocy w trudnościach emocjonalnych, zaburzeniach zachowania, obniżonym nastroju, wybuchach złości, niechęci do szkoły, przewlekłym stresie. Pomaga kształtować poczucie własnej wartości u nastolatków, budować adekwatną samoocenę, uczy asertywności i niezależności przy poszanowaniu norm społecznych. Prowadzi spotkania psychoedukacyjne dla rodziców i opiekunów, aby również w środowisku domowym mogli lepiej radzić sobie z problemami. Praca z dzieckiem zawsze wymaga wsparcia rodziców, dziadków, wychowawców, a zmiany w otoczeniu dziecka mają poprawić jego funkcjonowanie. W pracy z młodzieżą opiera się głównie na metodach poznawczo-behawioralnych. Prowadzi grupową terapię Treningu Umiejętności Społecznych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał na Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej, na Oddziale Psychiatrii Młodzieżowej w Centralnym Szpitalu Klinicznym, w Poradni dla Osób z Autyzmem Dziecięcym Fundacji JiM, w Poradni JuniorMed, oraz w Centrum Medycznym Medicover. Prowadził liczne zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży, w tym warsztaty w ramach projektu 'Mind the Mind - to Combat the Stigma of Mental Disorders (EFPSA)'. Stale podnosi swoje kwalifikacje.
Psycholożka, socjoterapeutka
mgr Dorota Piskorska
Psycholożka, socjoterapeutka
mgr Dorota Piskorska
Psycholog, Oligofrenopedagog
mgr Inga Kobierska
Psycholog, Oligofrenopedagog
mgr Inga KobierskaPsycholog, oligofrenopedagog, certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych. Ukończyła jednolite studia magisterskie uzyskując dyplom magistra psychologii ze specjalnością psychologia wspierania rozwoju i efektywnego funkcjonowania człowieka w 2019r., a także studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w centrum psychologiczno-pedagogicznym, punkcie przedszkolnym oraz szkole podstawowej dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz z dziećmi i młodzieżą, które komunikują się za pomocą systemu komunikacji alternatywnej PECS. Ukończyła wieie specjalistycznych szkoleń m.in: - terapia behawioralna w teorii i praktyce - 3modułowy kurs bazowy; - techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji; - techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi; - techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania; - PECS 1; - 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się; - Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia: diagnoza - terapia - masaż; - Trener TUS oraz Trener TUS dla dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera. W swojej pracy dużą wagę przywiązuje do zbudowania dobrej relacji z dzieckiem i rodzicami, którzy są ważnymi partnerami w procesie terapeutycznym. Jest osobą z dużą otwartością, intuicją i uważnością na drugą osobę. Prywatnie miłośniczka podróży po Polsce i kryminałów.
Psycholog, Psychodietetyk
mgr Anna Strzałka
Psycholog, Psychodietetyk
mgr Anna StrzałkaAbsolwentka wydziału Nauk o Wychowaniu na Uniwersytecie Łódzkim oraz Nauk o Zdrowiu na Uniwersytecie Łódzkim, psycholog, dietetyk oraz psychodietetyk. Certyfikowany trener umiejętności społecznych oraz psychoterapeuta ( w trakcie szkolenia). Specjalistka w pracy z osobami w każdym wieku - dziećmi od pierwszych dni życia, młodzieżą i osobami dorosłymi. Obecnie zajmuje się diagnozami psychologicznymi, wsparciem, psychoedukacja oraz treningami TUS. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas pracy indywidualnej z pacjentem, prowadząc treningi TUS, w pracy w domu dziecka oraz w przedszkolu.
Psycholog
mgr Emil Otto wizyty Łask
Psycholog
mgr Emil Otto wizyty Łask
Fizjoterapeuta
mgr Kacper Zaborski
Fizjoterapeuta
mgr Kacper ZaborskiFizjoterapeuta, który z pasją pomaga swoim pacjentom poprawiać zdrowie i jakość życia. Ukończył Uniwersytet Medyczny w Łodzi, gdzie zdobył solidne podstawy teoretyczne i praktyczne w dziedzinie fizjoterapii. Obecnie kontynuuje swoją edukację, studiując rehabilitację głosu na Uniwersytecie Łódzkim, co poszerza jego kompetencje w pracy z pacjentami o specyficznych potrzebach, szczególnie w zakresie terapii mowy. Systematycznie uczestniczy w specjalistycznych szkoleniach, konferencjach naukowych oraz sympozjach, czerpiąc wiedzę od najbardziej doświadczonych terapeutów. Wierzy, że ruch jest bardzo skutecznym lekiem, dlatego w swojej pracy łączy wiedzę medyczną i trenerską. Podczas terapii przywiązuje dużą wagę do budowania relacji z dzieckiem, opartych na koleżeńskim podejściu, przyjaznej atmosferze oraz ćwiczeniach w formie zabawy. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, zespołem Downa, mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD), wadami postawy oraz niemowlętami z zaburzeniami rozwoju. Dużą częścią jego pracy jest przywracanie sprawności małych pacjentów dotkniętych chorobą onkologiczną.
Pracuje również z dorosłymi, oferując im wsparcie w zakresie korekcji postawy, masażu oraz terapii onkologicznej, w tym drenażu limfatycznego i rehabilitacji pooperacyjnej. Lubi pracę z ludźmi, jest osobą komunikatywną, która chętnie dzieli się wiedzą. Dba o to, aby jego pacjenci czuli się komfortowo, a każdą osobę traktuje indywidualnie.
Logopeda
mgr Marta Tomaszewska
Logopeda
mgr Marta TomaszewskaUkończyła logopedię medialną z logopedią ogólną oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim. Od 2023 roku jest certyfikowanym terapeutą ręki. Regularnie uczestniczy w szkoleniach, poszerzając swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić pacjentom opiekę na najwyższym poziomie. Specjalizuje się w diagnozowaniu i terapii zaburzeń mowy, komunikacji oraz trudności związanych z artykulacją. Na co dzień pracuje i zdobywa cenne doświadczenie w szkole podstawowej dla dzieci ze spektrum autyzmu, nieustannie doskonaląc swój warsztat logopedyczny. W swojej pracy stosuje indywidualne podejście do każdego pacjenta, co pozwala na precyzyjne dopasowanie metod terapii do jego potrzeb. Współpracuje z innymi specjalistami, aby zapewnić kompleksową opiekę i wsparcie, które pomagają pacjentom osiągnąć zamierzone efekty, co jest szczególnie ważne w przypadku osób z zaburzeniami rozwoju, takimi jak autyzm czy ADHD. Bardzo ceni sobie relację, jaką nawiązuje z ludźmi.
Zakres usług:
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy i języka
- Terapia artykulacji
- Wspomaganie rozwoju komunikacji u dzieci z zaburzeniami rozwoju (autyzm, ADHD)
- Konsultacje i porady dla rodziców oraz opiekunów.
Pedagog, Terapeuta behawioralny
mgr Ewa Czwajda
Pedagog, Terapeuta behawioralny
mgr Ewa CzwajdaUkończyła studia pierwszego stopnia na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu na kierunku terapia zajęciowa. Kontynuowała edukację w Katedrze Socjologii i Pracy Socjalnej na Uniwersytecie Łódzkim, uzyskując tytuł magistra. Podniosła swoje kwalifikacje poprzez zdobycie uprawnień pedagogicznych oraz ukończenie studiów podyplomowych z zakresu oligofrenopedagogiki. Rozwinęła wiedzę w sferze terapii podczas III-modułowego kursu terapii behawioralnej oraz szkoleń specjalizacyjnych certyfikowanych przez Polską Licencję Terapeutów Behawioralnych. Ukończyła także kurs z zakresu treningu umiejętności społecznych.
Na co dzień pracuje z dziećmi w spektrum autyzmu, ADHD oraz z niepełnosprawnością intelektualną. W swojej pracy z uważnością podąża za dzieckiem, dostosowując oddziaływania do jego potrzeb.
Przywiązuje dużą wagę do samodoskonalenia, dlatego regularnie uczestniczy w kursach, szkoleniach oraz konferencjach.
Pedagog, Terapeuta behawioralny, Terapeuta SI
mgr Paulina Kubryn-Świnoga
Pedagog, Terapeuta behawioralny, Terapeuta SI
mgr Paulina Kubryn-ŚwinogaJest absolwentką kierunku pedagogika na Uniwersytecie Łódzkim oraz ukończyła studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika oraz edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej. Ukończyła III-modułowy kurs terapii behawioralnej oraz szkolenia specjalizacyjne w tym zakresie pod certyfikatem Polskiego Towarzystwa Terapii Behawioralnej (PLTB). Jest certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych (TUS) z akredytacją MEN oraz certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej.
Na co dzień zdobywa doświadczenie w przedszkolu terapeutycznym, pracując z dziećmi w spektrum autyzmu oraz z ADHD.