Nasz zespół

Poznaj zespół naszych pracowników.


psycholog dzieci i młodzieży dr Agnieszka Siedler

psycholog dzieci i młodzieży

dr Agnieszka Siedler

Specjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży. Przeprowadza diagnozę problemów dziecka, dokładnie omawiając ją z rodzicami i małymi pacjentami. Prowadzi kompleksową terapię, skoncentrowaną na rozwiązaniu problemów, poprawie umiejętności psychospołecznych, motywowaniu do pracy. Udziela porad dla rodziców, których dzieci przejawiają trudności emocjonalne o wielorakim podłożu. We współpracy z lekarzem psychiatrą prowadzi diagnostykę w kierunku autyzmu dziecięcego oraz Zespołu Aspergera. W pracy terapeutycznej  opiera się głównie na metodach poznawczo-behawioralnych, jednak stara się łączyć różne metody w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby dziecka. Dużą wagę przywiązuje do współpracy z rodzicami dziecka. Prowadzi diagnostykę psychologiczną, terapię indywidualną dzieci w każdym wieku oraz zajęcia grupowe z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży. Ukończyła liczne szkolenia dotyczące zaburzeń wieku dziecięcego, m.in. trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy zachowania oraz szkolenie z wykorzystania ADOS-2 w badaniach klinicznych. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie

Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Centrum Diagnozy i Terapii SOTIS w Warszawie oraz Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu Navicula, gdzie zajmowała się diagnostyką psychologiczną, terapią indywidualną, zajęciami grupowymi z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci od 7 r.ż. oraz prowadzi szkolenia dla rodziców. Uczestniczy w wielu programach badawczych oraz szkoleniach, które pozwalają jej rozwijać swoje umiejętności.


Psycholog dzieci i młodzieży, Pedagog mgr Edyta Idczak-Paceś

Psycholog dzieci i młodzieży, Pedagog

mgr Edyta Idczak-Paceś

Specjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży, psycholog i pedagog, ukończyła studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobyła specjalizacje z psychologii zdrowia i klinicznej oraz pedagogiki społecznej. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku terapia zajęciowa. Obecnie jest doktorantką w Szkole Doktorskiej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, gdzie prowadzi badania nad różnicami uwarunkowanymi płcią w poszerzonym fenotypie autyzmu (BAP). Jej praca badawcza koncentruje się na unikalnych aspektach funkcjonowania kobiet ze spektrum autyzmu, a wyniki jej badań przyczynią się do lepszego zrozumienia i wsparcia tej grupy osób.

Posiada międzynarodowy certyfikat diagnosty ADOS-2,  dodatkowo, jest certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych (TUS) oraz posiada uprawnienia do prowadzenia Treningów Zastępowania Agresji (TZA-ART). Jako jedna z nielicznych w Polsce, jest również uprawniona do przeprowadzania wywiadu diagnostycznego ACIA, najnowszego wywiadu do diagnozy spektrum autyzmu u dorosłych. Od ponad 10 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi z ASD, a także z osobami z różnego rodzaju zaburzeniami emocjonalnymi, poznawczymi i neurologicznymi. Czynnie uczestniczy w konferencjach naukowych, na których dzieli się wynikami swoich badań, oraz jest autorką  publikacji naukowych z zakresu psychologii i pedagogiki. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami, prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych, a także współpracuje ze szkołami podstawowymi i przedszkolami, wspierając nauczycieli i rodziców w procesie wychowawczym.


Psycholog, Pedagog, Psychoterapeuta mgr Magdalena Jęczmień

Psycholog, Pedagog, Psychoterapeuta

mgr Magdalena Jęczmień

Psycholożka i pedagożka pracująca ze wszystkimi grupami wiekowymi, w tym z dziećmi od 3 roku życia. Przeprowadza także diagnozy psychologiczne, ukończyła studia podyplomowe z zakresu diagnozy psychologicznej na SWPS we Wrocławiu. Obecnie uczestniczy w czteroletnim kursie w Szkole Psychoterapii w Warszawie w nurcie integracyjnym. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i poddaje swoją pracę superwizji. Ukończyła liczne kursy i szkolenia specjalistyczne, m.in. dotyczące emocji, procesów poznawczych, neuropsychologii oraz technik terapeutycznych. Posiada certyfikat trenera umiejętności społecznych i ukończyła Kurs trenerski I stopnia według standardów kwalifikacji zawodowych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Ukończyła szkolenie z diagnozy i terapii uzależnień behawioralnych oraz studia podyplomowe dotyczące technik terapeutycznych i Studium terapii poznawczo-behawioralnej. Doświadczenie zdobywała jako pedagog i psycholog w szkołach oraz przedszkolach, prowadziła zajęcia w projekcie profilaktycznym Vis Salutis oraz była psychologiem wspierającym i diagnostycznym w ośrodku referencyjnym NFZ. Posiada także doświadczenie w pracy w poradni zdrowia psychicznego dla dorosłych oraz w zakładzie opiekuńczo-leczniczym. Obecnie zajmuje się diagnozami psychologicznymi, wsparciem, psychoedukacją oraz psychoterapią, a także terapią pedagogiczną, w tym wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka.


Psycholog dzieci i młodzieży mgr Katarzyna Ledzion

Psycholog dzieci i młodzieży

mgr Katarzyna Ledzion

Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Psycholog ze specjalnością psychologia rodziny, diagnosta z zakresu neuropsychologii. Jest specjalistą zajmującym się udzielaniem wsparcia rodzicom na drodze procesu wychowawczego. Przeprowadza diagnozy potrzeb i trudności rodzinnych, a także udziela pomocy w postaci: działań profilaktycznych, terapeutycznych, aż po interwencję kryzysową. Zajmuje się diagnozą i pomocą w oparciu o terapię behawioralną dzieci z różnym spektrum problemów. Udziela wsparcia rodzinom w trudnych sytuacjach np.: rozwodu, choroby, trudności szkolnych, niepełnosprawności, konfliktów, problemów wychowawczych. Specjalista metody Tomatisa oraz Trener Umiejętności Społecznych.

Ukończyła liczne szkolenia dotyczące zaburzeń wieku dziecięcego, m.in. z zakresu kształtowania samodzielności w oparciu o terapię behawioralną, poważnych zaburzeń emocjonalnych oraz diagnostyki i postępowania terapeutycznego w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego czy też Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD ). Zajmuje się terapią całościowych zaburzeń rozwoju - autyzmu i zespołu Aspergera w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu w Łodzi – Navicula oraz diagnozą trudności szkolnych i interwencją kryzysową w "Mavicus" Centrum Psychologiczno - Logopedyczne Łódź. Bezpośrednio związana z tematyka rodzin wielodzietnych oraz rodzin z osobą chorą i niepełnosprawną.


Psycholog, Psychoterapeuta, Oligofrenopedagog mgr Jacek Jankowski

Psycholog, Psychoterapeuta, Oligofrenopedagog

mgr Jacek Jankowski

Psycholog, psychoterapeuta i oligofrenopedagog, ukończył studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego (specjalność: psychologia zdrowia i kliniczna). Absolwent studiów podyplomowych  na kierunkach „Oligofrenopedagogika” i „Przygotowanie pedagogiczne”. Wieloletni wykładowca w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi i Bełchatowie na studiach podyplomowych i magisterskich. Psycholog na oddziale hematologii i onkologii dziecięcej w Łodzi. Od ponad 8 lat pracuje jako terapeuta z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi ze spektrum autyzmu. Koordynował ogólnopolski program wspierania osób z ASD w łodzi „ Wolontariat koleżeński Mary i Max”. Od 3 lat prowadzi autorski program „ Klub Pacjenta- Chata Navi” w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu w Łodzi - Navicula Centrum. Psychoterapeuta w trakcie certyfikacji w nurcie TSR. Prywatnie: miłośnik „tworzenia czegoś z niczego”


Psycholog dzieci i młodzieży mgr Katarzyna Ledzion

Psycholog dzieci i młodzieży

mgr Katarzyna Ledzion


Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog Edyta Idczak-Paceś

Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog

Edyta Idczak-Paceś


mgr Magdalena Jęczmień


mgr Magdalena Jęczmień


Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog mgr Patrycja Matusiak

Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog

mgr Patrycja Matusiak

Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, psycholog, pedagog. Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu na kierunku Oligofrenopedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne. Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z osobami z obniżoną samooceną, mającymi trudności w nawiązywaniu relacji z innymi. Prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych i Treningi Umiejętności szkolnych dla dzieci i młodzieży. W swojej pracy wykorzystuje autorskie pomoce dydaktyczne i metody warsztatowe, prowadzi szkolenia i konsultacje dla rodziców dzieci z zaburzeniami zachowania. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Niepublicznym Centrum Psychologiczno Pedagogicznym, w Punkcie Przedszkolnym oraz Szkole Podstawowej, gdzie prowadziła zarówno zajęcia indywidualne, jak i grupowe. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania, "Picture Exchange Communication System- poziom 1", "Nauczanie 9 krytycznych Umiejętności porozumiewania się". Odbyła również staż zawodowy w Niepublicznej Szkole UMIEM w Krakowie. Prywatnie mama i miłośniczka francuskich komedii.


Psycholog mgr Emil Otto

Psycholog

mgr Emil Otto

Jest psychologiem z pasją do wspierania innych w ich drodze do lepszego samopoczucia psychicznego. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie zdobył solidne fundamenty teoretyczne oraz praktyczne w obszarze psychologii.

Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Zrealizował m.in. trening umiejętności społecznych (MEN), terapię behawioralną (PLTB) oraz trening zastępowania agresji. Obecnie bierze udział w czteroletnim szkoleniu psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT) oraz studiach podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej.

Jego praca koncentruje się na diagnostyce zaburzeń neurorozwojowych oraz terapii w nurcie CBT, zarówno z dorosłymi, jak i młodzieżą. Specjalizuje się również w prowadzeniu terapii behawioralnej dla dzieci z ADHD oraz w spektrum autyzmu. Uważa, że kluczem do skutecznej terapii jest ciągły rozwój oraz otwartość na potrzeby i oczekiwania pacjentów. Stara się stworzyć atmosferę pełną zaufania i transparentności, w której każdy czuje się komfortowo.


Psycholog dzieci i młodzieży mgr Bartosz Neska

Psycholog dzieci i młodzieży

mgr Bartosz Neska

Magister psychologii, specjalista w zakresie psychologii dzieci i młodzieży. Absolwent studiów psychologicznych na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego (psychologia zdrowia i kliniczna) oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych, ukończył kursy Treningu Zastępowania Agresji (TZA-ART) i trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania. Międzynarodowy certyfikowany diagnosta ADOS-2.

Pracuje z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami. Specjalizuje się w diagnozie i terapii osób w spektrum autyzmu oraz w pomocy w trudnościach emocjonalnych, zaburzeniach zachowania, obniżonym nastroju, wybuchach złości, niechęci do szkoły, przewlekłym stresie. Pomaga kształtować poczucie własnej wartości u nastolatków, budować adekwatną samoocenę, uczy asertywności i niezależności przy poszanowaniu norm społecznych. Prowadzi spotkania psychoedukacyjne dla rodziców i opiekunów, aby również w środowisku domowym mogli lepiej radzić sobie z problemami. Praca z dzieckiem zawsze wymaga wsparcia rodziców, dziadków, wychowawców, a zmiany w otoczeniu dziecka mają poprawić jego funkcjonowanie. W pracy z młodzieżą opiera się głównie na metodach poznawczo-behawioralnych. Prowadzi grupową terapię Treningu Umiejętności Społecznych.

Doświadczenie zawodowe zdobywał na Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej, na Oddziale Psychiatrii Młodzieżowej w Centralnym Szpitalu Klinicznym, w Poradni dla Osób z Autyzmem Dziecięcym Fundacji JiM, w Poradni JuniorMed, oraz w Centrum Medycznym Medicover. Prowadził liczne zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży, w tym warsztaty w ramach projektu 'Mind the Mind - to Combat the Stigma of Mental Disorders (EFPSA)'. Stale podnosi swoje kwalifikacje.


Psycholożka, socjoterapeutka mgr Dorota Piskorska

Psycholożka, socjoterapeutka

mgr Dorota Piskorska

Ukończyła studia z psychologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowe Studium z Socjoterapii w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzicami w różnych placówkach edukacyjnych, w tym w Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej i Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii. Prowadziła warsztaty dotyczące zapobiegania zaburzeniom depresyjnym oraz rozwijające warsztaty dla dziewczynek i kobiet. Od ponad 15 lat związana z organizacjami pozarządowymi, pełniąc funkcje koordynatora i psychologa w licznych projektach wspierających młodzież i osoby niesamodzielne. Ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń, m.in. z zakresu pomocy psychologicznej w żałobie oraz interwencji kryzysowej. W swojej praktyce psychologicznej wspiera dzieci, młodzież i dorosłych w sytuacjach kryzysowych, stosując podejście oparte na Porozumieniu Bez Przemocy i Rodzicielstwie Bliskości. Prywatnie jest szczęśliwą partnerką i mamą, a wolny czas spędza na czytaniu książek, spotkaniach ze znajomymi i relaksie.

Psycholog, Oligofrenopedagog mgr Inga Kobierska

Psycholog, Oligofrenopedagog

mgr Inga Kobierska

Psycholog, oligofrenopedagog, certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych. Ukończyła jednolite studia magisterskie uzyskując dyplom magistra psychologii ze specjalnością psychologia wspierania rozwoju i efektywnego funkcjonowania człowieka w 2019r., a także studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w centrum psychologiczno-pedagogicznym, punkcie przedszkolnym oraz szkole podstawowej dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz z dziećmi i młodzieżą, które komunikują się za pomocą systemu komunikacji alternatywnej PECS. Ukończyła wieie specjalistycznych szkoleń m.in: - terapia behawioralna w teorii i praktyce - 3modułowy kurs bazowy; - techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji; - techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi; - techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania; - PECS 1; - 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się; - Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia:  diagnoza - terapia - masaż; - Trener TUS oraz Trener TUS dla dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera. W swojej pracy dużą wagę przywiązuje do zbudowania dobrej relacji z dzieckiem i rodzicami, którzy są ważnymi partnerami w procesie terapeutycznym. Jest osobą z dużą otwartością, intuicją i uważnością na drugą osobę. Prywatnie miłośniczka podróży po Polsce i kryminałów.


Psycholog, Psychodietetyk mgr Anna Strzałka

Psycholog, Psychodietetyk

mgr Anna Strzałka

Absolwentka wydziału Nauk o Wychowaniu na Uniwersytecie Łódzkim oraz Nauk o Zdrowiu na Uniwersytecie Łódzkim, psycholog, dietetyk oraz psychodietetyk. Certyfikowany trener umiejętności społecznych oraz psychoterapeuta ( w trakcie szkolenia). Specjalistka w pracy z osobami w każdym wieku - dziećmi od pierwszych dni życia, młodzieżą i osobami dorosłymi. Obecnie zajmuje się diagnozami psychologicznymi, wsparciem, psychoedukacja oraz treningami TUS. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas pracy indywidualnej z pacjentem, prowadząc treningi TUS, w pracy w domu dziecka oraz w przedszkolu.


Psycholog mgr Emil Otto wizyty Łask

Psycholog

mgr Emil Otto wizyty Łask


Fizjoterapeuta mgr Kacper Zaborski

Fizjoterapeuta

mgr Kacper Zaborski

Fizjoterapeuta, który z pasją pomaga swoim pacjentom poprawiać zdrowie i jakość życia. Ukończył Uniwersytet Medyczny w Łodzi, gdzie zdobył solidne podstawy teoretyczne i praktyczne w dziedzinie fizjoterapii. Obecnie kontynuuje swoją edukację, studiując rehabilitację głosu na Uniwersytecie Łódzkim, co poszerza jego kompetencje w pracy z pacjentami o specyficznych potrzebach, szczególnie w zakresie terapii mowy. Systematycznie uczestniczy w specjalistycznych szkoleniach, konferencjach naukowych oraz sympozjach, czerpiąc wiedzę od najbardziej doświadczonych terapeutów. Wierzy, że ruch jest bardzo skutecznym lekiem, dlatego w swojej pracy łączy wiedzę medyczną i trenerską. Podczas terapii przywiązuje dużą wagę do budowania relacji z dzieckiem, opartych na koleżeńskim podejściu, przyjaznej atmosferze oraz ćwiczeniach w formie zabawy. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, zespołem Downa, mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD), wadami postawy oraz niemowlętami z zaburzeniami rozwoju. Dużą częścią jego pracy jest przywracanie sprawności małych pacjentów dotkniętych chorobą onkologiczną.

Pracuje również z dorosłymi, oferując im wsparcie w zakresie korekcji postawy, masażu oraz terapii onkologicznej, w tym drenażu limfatycznego i rehabilitacji pooperacyjnej. Lubi pracę z ludźmi, jest osobą komunikatywną, która chętnie dzieli się wiedzą. Dba o to, aby jego pacjenci czuli się komfortowo, a każdą osobę traktuje indywidualnie.


Logopeda mgr Marta Tomaszewska

Logopeda

mgr Marta Tomaszewska

Ukończyła logopedię medialną z logopedią ogólną oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim. Od 2023 roku jest certyfikowanym terapeutą ręki. Regularnie uczestniczy w szkoleniach, poszerzając swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić pacjentom opiekę na najwyższym poziomie. Specjalizuje się w diagnozowaniu i terapii zaburzeń mowy, komunikacji oraz trudności związanych z artykulacją. Na co dzień pracuje i zdobywa cenne doświadczenie w szkole podstawowej dla dzieci ze spektrum autyzmu, nieustannie doskonaląc swój warsztat logopedyczny. W swojej pracy stosuje indywidualne podejście do każdego pacjenta, co pozwala na precyzyjne dopasowanie metod terapii do jego potrzeb. Współpracuje z innymi specjalistami, aby zapewnić kompleksową opiekę i wsparcie, które pomagają pacjentom osiągnąć zamierzone efekty, co jest szczególnie ważne w przypadku osób z zaburzeniami rozwoju, takimi jak autyzm czy ADHD. Bardzo ceni sobie relację, jaką nawiązuje z ludźmi.

Zakres usług:

  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy i języka
  • Terapia artykulacji
  • Wspomaganie rozwoju komunikacji u dzieci z zaburzeniami rozwoju (autyzm, ADHD)
  • Konsultacje i porady dla rodziców oraz opiekunów.

Pedagog, Terapeuta behawioralny mgr Ewa Czwajda

Pedagog, Terapeuta behawioralny

mgr Ewa Czwajda

Ukończyła studia pierwszego stopnia na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu na kierunku terapia zajęciowa. Kontynuowała edukację w Katedrze Socjologii i Pracy Socjalnej na Uniwersytecie Łódzkim, uzyskując tytuł magistra. Podniosła swoje kwalifikacje poprzez zdobycie uprawnień pedagogicznych oraz ukończenie studiów podyplomowych z zakresu oligofrenopedagogiki. Rozwinęła wiedzę w sferze terapii podczas III-modułowego kursu terapii behawioralnej oraz szkoleń specjalizacyjnych certyfikowanych przez Polską Licencję Terapeutów Behawioralnych. Ukończyła także kurs z zakresu treningu umiejętności społecznych.

Na co dzień pracuje z dziećmi w spektrum autyzmu, ADHD oraz z niepełnosprawnością intelektualną. W swojej pracy z uważnością podąża za dzieckiem, dostosowując oddziaływania do jego potrzeb.

Przywiązuje dużą wagę do samodoskonalenia, dlatego regularnie uczestniczy w kursach, szkoleniach oraz konferencjach.


Pedagog, Terapeuta behawioralny, Terapeuta SI mgr Paulina Kubryn-Świnoga

Pedagog, Terapeuta behawioralny, Terapeuta SI

mgr Paulina Kubryn-Świnoga

Jest absolwentką kierunku pedagogika na Uniwersytecie Łódzkim oraz ukończyła studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika oraz edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej. Ukończyła III-modułowy kurs terapii behawioralnej oraz szkolenia specjalizacyjne w tym zakresie pod certyfikatem Polskiego Towarzystwa Terapii Behawioralnej (PLTB). Jest certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych (TUS) z akredytacją MEN oraz certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej.

Na co dzień zdobywa doświadczenie w przedszkolu terapeutycznym, pracując z dziećmi w spektrum autyzmu oraz z ADHD.


do góry