Wybierz osobę lub usługę:
Psycholog dzieci i młodzieży, Pedagog dr Edyta Idczak-Paceś
Specjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży, psycholog i pedagog. Ukończyła studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobyła specjalizacje z psychologii zdrowia i klinicznej oraz pedagogiki społecznej. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku terapia zajęciowa.
Posiada międzynarodowy certyfikat diagnosty ADOS-2, a także uprawnienia do przeprowadzania diagnozy neuropsychologicznej dzieci i młodzieży. Jest certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych (TUS) oraz posiada kwalifikacje do prowadzenia Treningów Zastępowania Agresji (TZA-ART). Dodatkowo jest uprawniona do przeprowadzania wywiadu diagnostycznego ACIA — nowoczesnego narzędzia do diagnozy spektrum autyzmu u dorosłych.
Od ponad 10 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi w spektrum autyzmu, a także z osobami z różnymi trudnościami emocjonalnymi, poznawczymi i neurologicznymi. Czynnie uczestniczy w konferencjach naukowych, dzieląc się wynikami swoich badań, oraz jest autorką publikacji naukowych z zakresu psychologii. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami, prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych, a także współpracuje ze szkołami podstawowymi i przedszkolami, wspierając nauczycieli i rodziców w procesie wychowawczym.
Psycholog, Pedagog, Psychoterapeuta mgr Magdalena Jęczmień
Psycholożka, pedagożka, psychoterapeutka. Ukończyła studia podyplomowe dotyczące technik terapeutycznych w Opolu i studium terapii poznawczo-behawioralnej we Wrocławiu. Pracuje psychologicznie w zakresie wsparcia i terapii ze wszystkimi grupami wiekowymi, w tym z dziećmi od 4 roku życia i ich rodzicami/ opiekunami prawnymi. Pracuje psychoterapeutycznie z parami i z rodzinami. Przeprowadza także działania diagnostyczne, bierze udział w superwizjach diagnostycznych i z zakresu psychologii klinicznej. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i poddaje swoją pracę regularnej superwizji dla psychoterapeutów. Obecnie zajmuje się wsparciem, psychoedukacją oraz psychoterapią, a także diagnozami psychologicznymi dzieci i młodzieży w ramach NFZ i komercyjnie. Pracowała w edukacji, w poradni zdrowia psychicznego dla dorosłych oraz w zakładzie opiekuńczo-leczniczym dla osób starszych. W ciągu przeszło 10-letniego zdobywania doświadczenia zawodowego, ukończyła liczne kursy i szkolenia specjalistyczne psychologiczno-psychoterapeutyczne (przeszło 1300h). Odbyła przeszło 360h stażu klinicznego.
Psycholog mgr Emil Otto
Jest psychologiem z pasją do wspierania innych w ich drodze do lepszego samopoczucia psychicznego. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie zdobył solidne fundamenty teoretyczne oraz praktyczne w obszarze psychologii.
Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Zrealizował m.in. trening umiejętności społecznych (MEN), terapię behawioralną (PLTB) oraz trening zastępowania agresji. Obecnie bierze udział w czteroletnim szkoleniu psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT) oraz studiach podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej.
Jego praca koncentruje się na diagnostyce zaburzeń neurorozwojowych oraz terapii w nurcie CBT, zarówno z dorosłymi, jak i młodzieżą. Specjalizuje się również w prowadzeniu terapii behawioralnej dla dzieci z ADHD oraz w spektrum autyzmu. Uważa, że kluczem do skutecznej terapii jest ciągły rozwój oraz otwartość na potrzeby i oczekiwania pacjentów. Stara się stworzyć atmosferę pełną zaufania i transparentności, w której każdy czuje się komfortowo.
Psycholog mgr Justyna Wójcik
Ukończyła psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w 2013 roku. Od tego czasu nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności, biorąc udział w licznych szkoleniach i konferencjach. W 2024 roku rozpoczęła szkolenie podstawowe akredytowane przez Stowarzyszenie EMDR Europe, które uprawnia ją do stosowania technik EMDR w pracy terapeutycznej. Również w 2024 roku ukończyła cykl szkoleniowy „Diagnoza ADHD i ASD u osób dorosłych”, co poszerzyło jej kompetencje w zakresie diagnozowania tych zaburzeń.
Przez niemal 10 lat zajmowała się oceną stanu psychicznego oraz wsparciem osób borykających się z nadmiernym stresem w życiu prywatnym i zawodowym, a także doświadczających sytuacji traumatycznych. Przez dwa lata współpracowała z Fundacją „W Człowieku Widzieć Brata”, gdzie m.in. udzielała wsparcia psychologicznego młodzieży oraz ich rodzicom, pomagając im w rozwiązywaniu trudności i kryzysów.
Swoją pracę poddaje superwizji. Należy do Polskiego Towarzystwa Terapii EMDR.
Psycholog, Oligofrenopedagog mgr Inga Kobierska
Psycholog, oligofrenopedagog, diagnosta ASD I ADHD.
Ukończyła jednolite studia magisterskie uzyskując dyplom magistra psychologii ze specjalnością psychologia wspierania rozwoju i efektywnego funkcjonowania człowieka w 2019r., a także studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne. Posiada certyfikację trenera TUS (Trening Umiejętności Społecznych) oraz uprawnienia diagnostyczne do stosowania narzędzia ADOS-2 – złotego standardu w diagnozie spektrum autyzmu.
W codziennej praktyce koncentruje się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego i społecznego dzieci, z uwzględnieniem ich mocnych stron oraz unikalnych potrzeb. Szczególną uwagę zwraca na budowanie relacji, która daje dziecku poczucie bezpieczeństwa, zrozumienia i akceptacji.
Cechuje się dużą otwartością, uważnością oraz wysoką wrażliwością na emocje drugiego człowieka, co przekłada się na jakość i skuteczność prowadzonych działań terapeutycznych.
Prywatnie – pasjonatka podróży po Polsce oraz literatury kryminalnej.
Fizjoterapeuta, Rehabilitant zaburzeń głosu, terapeuta SI mgr Kacper Zaborski
Specjalista z doświadczeniem w pracy z najmłodszymi pacjentami i młodzieżą. W swojej pracy koncentruje się na pokonywaniu trudności związanych z wadami postawy, skoliozami, płaskostopiem, kontuzjami i urazami. Szczególne miejsce w jego praktyce zajmuje pomoc w rozwoju dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi, takimi jak spektrum autyzmu, ADHD czy zespół Aspergera. Terapia poprawia schemat ciała dzieci,koordynacje, redukuje zachowania autoagresywne i stereotypowe. Wspomaga również komunikacje u dzieci z autyzmem i ADHD,
Prowadzi rehabilitacje dzieci i dorosłych z zaburzeniami głosu, takimi jak guzki głosowe, dysfonie, chrypki, porażenia fałdów głosowych. Wspomaga osoby zawodowo zajmujące się głosem (nauczyciele, psycholodzy, wokaliści, aktorzy) Prowadzi również diagnozę i terapię zaburzeń integracji sensorycznej, Dużą częścią jego pracy jest przywracanie sprawności dzieciom po leczeniu onkologicznym.
Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Uniwersytetu Łódzkiego na wydziale filologicznym. Ukończył certyfikowane szkolenie z terapii i diagnozy zaburzeń sensorycznych. Podczas zajęć dużą wagę przywiązuje do budowania relacji z dzieckiem – terapia przebiega w atmosferze zaufania i zabawy, co sprzyja motywacji i skuteczności działań terapeutycznych. Jego koleżeńskie podejście sprawia, że dzieci chętnie uczestniczą w zajęciach i osiągają postępy w rozwoju.
Psycholog dzieci i młodzieży mgr Bartosz Neska
Magister psychologii, specjalista w zakresie psychologii dzieci i młodzieży. Absolwent studiów psychologicznych na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego (psychologia zdrowia i kliniczna) oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych, ukończył kursy Treningu Zastępowania Agresji (TZA-ART) i trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania. Międzynarodowy certyfikowany diagnosta ADOS-2.
Pracuje z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami. Specjalizuje się w diagnozie i terapii osób w spektrum autyzmu oraz w pomocy w trudnościach emocjonalnych, zaburzeniach zachowania, obniżonym nastroju, wybuchach złości, niechęci do szkoły, przewlekłym stresie. Pomaga kształtować poczucie własnej wartości u nastolatków, budować adekwatną samoocenę, uczy asertywności i niezależności przy poszanowaniu norm społecznych. Prowadzi spotkania psychoedukacyjne dla rodziców i opiekunów, aby również w środowisku domowym mogli lepiej radzić sobie z problemami. Praca z dzieckiem zawsze wymaga wsparcia rodziców, dziadków, wychowawców, a zmiany w otoczeniu dziecka mają poprawić jego funkcjonowanie. W pracy z młodzieżą opiera się głównie na metodach poznawczo-behawioralnych. Prowadzi grupową terapię Treningu Umiejętności Społecznych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał na Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej, na Oddziale Psychiatrii Młodzieżowej w Centralnym Szpitalu Klinicznym, w Poradni dla Osób z Autyzmem Dziecięcym Fundacji JiM, w Poradni JuniorMed, oraz w Centrum Medycznym Medicover. Prowadził liczne zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży, w tym warsztaty w ramach projektu 'Mind the Mind - to Combat the Stigma of Mental Disorders (EFPSA)'. Stale podnosi swoje kwalifikacje.
Neurologopeda, Pedagog Specjalny mgr Maria Bzdak
Neurologopeda kliniczny, Pedagog specjalny w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Terapeuta integracji sensorycznej, diagnosta ADOS-2 Absolwentka studiów licencjackich: Logopedia z audiologią i magisterskich: Logopedia na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych: Neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze złożonymi zaburzeniami i wspierania ich rodzin na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc konsultacje neurologopedyczne w ramach procesów diagnostycznych w Poradni dla Osób z Autyzmem w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu NAVICULA w Łodzi, a także terapie neurologopedyczne. Od wielu lat buduje i rozwija umiejętności komunikacyjno- społeczne u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, zespołami genetycznymi czy chorobami rzadkimi, również wykorzystując alternatywne i wspomagające metody komunikacji. Stale podnosi swoje kompetencje zawodowe uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Ukończyła m. in. kurs ESDM- stopień I- Introductory Course i stopień II- ESDM Advanced Workshop, PECS- poziom I, 3- modułowy kurs bazowy terapii behawioralnej czy wykorzystywania ADOS-2 w praktyce klinicznej.
Specjalizuje się w tworzeniu bazy komunikacyjnej u najmłodszych pacjentów. W pracy terapeutycznej niezwykle ważnym jest dla niej zbudowanie bezpiecznej relacji z małym człowiekiem. Ceni sobie ścisłą współpracę z rodziną, tak aby nabywane umiejętności mogły być generalizowane. Prywatnie zwierzolub, miłośniczka podróży, beletrystyki oraz kawy z mlekiem.
Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog mgr Patrycja Matusiak
Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, psycholog, pedagog. Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu na kierunku Oligofrenopedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne. Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z osobami z obniżoną samooceną, mającymi trudności w nawiązywaniu relacji z innymi. Prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych i Treningi Umiejętności szkolnych dla dzieci i młodzieży. W swojej pracy wykorzystuje autorskie pomoce dydaktyczne i metody warsztatowe, prowadzi szkolenia i konsultacje dla rodziców dzieci z zaburzeniami zachowania. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Niepublicznym Centrum Psychologiczno Pedagogicznym, w Punkcie Przedszkolnym oraz Szkole Podstawowej, gdzie prowadziła zarówno zajęcia indywidualne, jak i grupowe. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania, "Picture Exchange Communication System- poziom 1", "Nauczanie 9 krytycznych Umiejętności porozumiewania się". Odbyła również staż zawodowy w Niepublicznej Szkole UMIEM w Krakowie. Prywatnie mama i miłośniczka francuskich komedii.
Psychoterapeuta mgr Karolina Balcerzak
Psychoterapeutka Gestalt, absolwentka czteroletniego całościowego szkolenia w Szkole Psychoterapii Gestalt, akredytowanej przez Europejskie Stowarzyszenie Terapii Gestalt (EAGT) oraz Polskie Towarzystwo Psychoterapii Gestalt (PTPG). Doświadczenie kliniczne obejmuje wieloletnią pracę terapeutyczną m.in. na Oddziale Chorób Afektywnych Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi oraz na Oddziale Młodzieżowym i Dziecięcym Szpitala Psychiatrycznego im. J. Babińskiego w Łodzi. Prowadzone są również warsztaty pracy z ciałem i oddechem oraz prywatna praktyka psychoterapeutyczna.
W pracy terapeutycznej wykorzystywane są zarówno klasyczne narzędzia psychoterapii Gestalt, jak i metody zaczerpnięte z psychobiologii, pracy z ciałem oraz praktyk uważności (mindfulness). W podejściu terapeutycznym łączone są techniki oddechowe z metodą BBTRS® (BioDynamic Breathwork and Trauma Release System®), wspierające proces uwalniania napięć i regulacji emocjonalnej. Tło zawodowe w obszarze socjologii medycyny oraz pielęgniarstwa wzbogaca rozumienie pacjenta i umożliwia prowadzenie terapii w sposób zintegrowany – obejmujący zarówno aspekt psychiczny, jak i fizyczny.
Podstawą pracy jest podejście holistyczne – człowiek postrzegany jest jako całość, złożona z ciała, umysłu i ducha. W centrum procesu terapeutycznego znajduje się indywidualna historia, potrzeby i zasoby pacjenta. Celem terapii jest wspieranie procesu samopoznania, integracji doświadczeń oraz odzyskiwania dobrostanu psychicznego.
Praca terapeutyczna regularnie poddawana jest superwizji, co zapewnia wysoką jakość prowadzonych procesów oraz stały rozwój zawodowy. Prywatnie – mama, miłośniczka natury, w szczególności lasów deszczowych Amazonii, czerpiąca inspirację z kontaktu z przyrodą oraz rytmu życia w zgodzie z ciałem.
Pedagog, Terapeuta behawioralny, Terapeuta SI mgr Paulina Kubryn-Świnoga
Jest absolwentką kierunku pedagogika na Uniwersytecie Łódzkim oraz ukończyła studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika oraz edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej. Ukończyła III-modułowy kurs terapii behawioralnej oraz szkolenia specjalizacyjne w tym zakresie pod certyfikatem Polskiego Towarzystwa Terapii Behawioralnej (PLTB). Jest certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych (TUS) z akredytacją MEN oraz certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej.
Na co dzień zdobywa doświadczenie w przedszkolu terapeutycznym, pracując z dziećmi w spektrum autyzmu oraz z ADHD.
Pedagog, Terapeuta behawioralny mgr Ewa Czwajda
Ukończyła studia pierwszego stopnia na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu na kierunku terapia zajęciowa. Kontynuowała edukację w Katedrze Socjologii i Pracy Socjalnej na Uniwersytecie Łódzkim, uzyskując tytuł magistra. Podniosła swoje kwalifikacje poprzez zdobycie uprawnień pedagogicznych oraz ukończenie studiów podyplomowych z zakresu oligofrenopedagogiki. Rozwinęła wiedzę w sferze terapii podczas III-modułowego kursu terapii behawioralnej oraz szkoleń specjalizacyjnych certyfikowanych przez Polską Licencję Terapeutów Behawioralnych. Ukończyła także kurs z zakresu treningu umiejętności społecznych.
Na co dzień pracuje z dziećmi w spektrum autyzmu, ADHD oraz z niepełnosprawnością intelektualną. W swojej pracy z uważnością podąża za dzieckiem, dostosowując oddziaływania do jego potrzeb.
Przywiązuje dużą wagę do samodoskonalenia, dlatego regularnie uczestniczy w kursach, szkoleniach oraz konferencjach.
Psycholog Tetiana Yakovenko
Psycholog z wykształceniem zdobytym na Uniwersytecie im. Jurija Fedkowycza w Czerniowcach (Ukraina). Z pasji do pracy z drugim człowiekiem ukończyła liczne szkolenia z zakresu arteterapii, psychosomatyki oraz uzyskała certyfikat trenera umiejętności społecznych.
Obecnie kontynuuje naukę na czwartym roku studiów magisterskich w Wyższej Szkole Bezpieczeństwa w Łodzi na kierunku Psychologia Kliniczna.
W swojej pracy kieruje się przekonaniem, że każdy człowiek posiada wewnętrzny potencjał do rozwoju i zmiany, a odpowiednie wsparcie może pomóc w odnalezieniu równowagi psychicznej i emocjonalnej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi w różnych placówkach edukacyjnych i opiekuńczych, takich jak szkoły, przedszkola specjalne, domy dziecka oraz fundacje oferujące pomoc psychologiczną.
Specjalizuje się we wspieraniu dzieci i młodzieży w przezwyciężaniu trudności emocjonalnych i społecznych. Pomaga dzieciom w radzeniu sobie z trudnymi doświadczeniami, budowaniu pewności siebie i rozwijaniu kompetencji społecznych. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz ADHD.
W ramach konsultacji psychologicznych oferuje indywidualne podejście, wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych oraz pomoc psychologiczną dostosowaną do wieku i potrzeb klienta. Prowadzi treningi umiejętności społecznych, obejmujące naukę skutecznej komunikacji, budowania relacji oraz radzenia sobie w sytuacjach społecznych. W swojej pracy wykorzystuje również metody arteterapeutyczne jako skuteczne narzędzie wspierające wyrażanie emocji i redukcję stresu.
psycholog dzieci i młodzieży dr Agnieszka Siedler
Specjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży. Przeprowadza diagnozę problemów dziecka, dokładnie omawiając ją z rodzicami i małymi pacjentami. Prowadzi kompleksową terapię, skoncentrowaną na rozwiązaniu problemów, poprawie umiejętności psychospołecznych, motywowaniu do pracy. Udziela porad dla rodziców, których dzieci przejawiają trudności emocjonalne o wielorakim podłożu. We współpracy z lekarzem psychiatrą prowadzi diagnostykę w kierunku autyzmu dziecięcego oraz Zespołu Aspergera. W pracy terapeutycznej opiera się głównie na metodach poznawczo-behawioralnych, jednak stara się łączyć różne metody w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby dziecka. Dużą wagę przywiązuje do współpracy z rodzicami dziecka. Prowadzi diagnostykę psychologiczną, terapię indywidualną dzieci w każdym wieku oraz zajęcia grupowe z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży. Ukończyła liczne szkolenia dotyczące zaburzeń wieku dziecięcego, m.in. trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy zachowania oraz szkolenie z wykorzystania ADOS-2 w badaniach klinicznych. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Centrum Diagnozy i Terapii SOTIS w Warszawie oraz Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu Navicula, gdzie zajmowała się diagnostyką psychologiczną, terapią indywidualną, zajęciami grupowymi z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci od 7 r.ż. oraz prowadzi szkolenia dla rodziców. Uczestniczy w wielu programach badawczych oraz szkoleniach, które pozwalają jej rozwijać swoje umiejętności.
Psycholog, Psychoterapeuta, Oligofrenopedagog mgr Jacek Jankowski
Psycholog, psychoterapeuta i oligofrenopedagog, ukończył studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego (specjalność: psychologia zdrowia i kliniczna). Absolwent studiów podyplomowych na kierunkach „Oligofrenopedagogika” i „Przygotowanie pedagogiczne”. Wieloletni wykładowca w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi i Bełchatowie na studiach podyplomowych i magisterskich. Psycholog na oddziale hematologii i onkologii dziecięcej w Łodzi. Od ponad 8 lat pracuje jako terapeuta z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi ze spektrum autyzmu. Koordynował ogólnopolski program wspierania osób z ASD w łodzi „ Wolontariat koleżeński Mary i Max”. Od 3 lat prowadzi autorski program „ Klub Pacjenta- Chata Navi” w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu w Łodzi - Navicula Centrum. Psychoterapeuta w trakcie certyfikacji w nurcie TSR. Prywatnie: miłośnik „tworzenia czegoś z niczego”
psycholog | pedagog | logopeda mgr Anna Osiecka
Psycholożka, logopedka i pedagożka specjalizująca się w rozwoju dzieci i młodzieży, wsparciu emocjonalnym oraz trudnościach edukacyjnych i społecznych. Od ponad 20 lat towarzyszę młodym ludziom i ich rodzinom w procesie budowania dobrostanu, wzmacniania kompetencji i odnajdywania rozwiązań w sytuacjach kryzysowych.
Łączę wieloletnie doświadczenie praktyczne z wiedzą akademicką. Ukończyłam studia pedagogiczne oraz psychologię o specjalności klinicznej, a także studia podyplomowe z logopedii i zarządzania oświatą. Jestem certyfikowaną trenerką Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) oraz specjalistką w zakresie wspierania rozwoju emocjonalno-społecznego i kompetencji wychowawczych.
W pracy psychologicznej koncentruję się na:
• wspieraniu dzieci i młodzieży z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi i edukacyjnymi,
• pomocy rodzinom w kryzysach wychowawczych,
• pracy nad regulacją emocji, relacjami rówieśniczymi i poczuciem własnej wartości,
• wsparciu rodziców w budowaniu skutecznych i empatycznych strategii wychowawczych,
• terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (TSR) oraz interwencji kryzysowej,
• prowadzeniu diagnozy funkcjonowania emocjonalno-społecznego i trudności edukacyjnych.
Od wielu lat współpracuję z przedszkolami, szkołami, poradniami oraz instytucjami wspierającymi rodzinę, prowadząc konsultacje, terapie, warsztaty i spotkania psychoedukacyjne. W swojej pracy łączę podejście skoncentrowane na mocnych stronach z praktycznym wsparciem w bieżących trudnościach, pomagając dzieciom, młodzieży i rodzicom odzyskać poczucie sprawczości i równowagi.
Zawodowo jestem pasjonatką psychologii relacji, nowoczesnych metod pracy z młodymi ludźmi oraz holistycznego podejścia do rozwoju dziecka i rodziny. Uwielbiam pracę z grupami rodziców, a także z nauczycielami placówek oświatowych, dyrektorami i studentami. Wyszkoliłam setki osób pracujących z dziećmi i na rzecz dzieci.
Konsultacja psychologiczna - Edyta Idczak-Paceś
Konsultacja psychologiczna - Magdalena Jęczmień
Konsultacja psychologiczna Bartosz Neska
Konsultacja psychologiczna - Anna Osiecka
Konsultacja psychologiczna - inni specjaliści
Konsultacja psychologiczna - Agnieszka Siedler
Pierwsza wizyta u lek. psychiatry
Kolejna wizyta u lek. psychiatry
Diagnoza zaburzeń neurorozwojowych - Spektrum Autyzmu i ADHD - Dzieci
Diagnoza zaburzeń neurorozwojowych - Spektrum Autyzmu i ADHD - Dorośli
Badanie ADOS-2 z wydaniem opinii
Badanie CONNERS-3 z wydaniem opinii
Psychoterapia
Psychoterapia rodzinna
Konsultacja psychodietetyczna
Terapia behawioralna
Działania terapeutyczne dla dzieci i młodzieży
Konsultacja pedagogiczno-psychologiczna rozwijająca kompetencje wychowawcze rodziców - dla jednego/ dwóch rodziców
Konsultacja fizjoterapeutyczna
Fizjoterapia w zaburzeniach neurorozwojowych
Rehabilitacja zaburzeń głosu
Terapia par - 60 minut
Terapia par - 90 minut
Badanie Intelektu IDS - podstawowe
Konsultacja pedagogiczno-psychologiczna
Terapia małżeństwa / terapia par (również online)
Rozwój osobisty młodzieży i dorosłych, coaching zawodowy, (również online)
Szkolenia lub warsztaty rad pedagogicznych (grupa min. 5 osób)
Coaching menedżerski
Terapia neurologoepdyczna / Konsultacja neurologopedyczna
Terapia porozumiewania się z wykorzystaniem alternatywnych i wspomagających metod komunikacji (AAC)
Konsultacja neurologopedyczna ( diagnostyka różnicowa - zaburzenia komunikacji w całościowych zaburzeniach rozwoju, niedokształceniu mowy o typie afazji, opóźnionym rozwoju mowy itp.)
Konsultacja neurologopedyczna ( diagnostyka różnicowa - zaburzenia komunikacji w całościowych zaburzeniach rozwoju, niedokształceniu mowy o typie afazji, opóźnionym rozwoju mowy itp.)