Wybierz osobę lub usługę:

psycholog dzieci i młodzieży dr Agnieszka Siedler

psycholog dzieci i młodzieży dr Agnieszka Siedler

Specjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży. Przeprowadza diagnozę problemów dziecka, dokładnie omawiając ją z rodzicami i małymi pacjentami. Prowadzi kompleksową terapię, skoncentrowaną na rozwiązaniu problemów, poprawie umiejętności psychospołecznych, motywowaniu do pracy. Udziela porad dla rodziców, których dzieci przejawiają trudności emocjonalne o wielorakim podłożu. We współpracy z lekarzem psychiatrą prowadzi diagnostykę w kierunku autyzmu dziecięcego oraz Zespołu Aspergera.

W pracy terapeutycznej  opiera się głównie na metodach poznawczo-behawioralnych, jednak stara się łączyć różne metody w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby dziecka. Dużą wagę przywiązuje do współpracy z rodzicami dziecka. Prowadzi diagnostykę psychologiczną, terapię indywidualną dzieci w każdym wieku oraz zajęcia grupowe z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży.

Ukończyła liczne szkolenia dotyczące zaburzeń wieku dziecięcego, m.in. trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy zachowania oraz szkolenie z wykorzystania ADOS-2 w badaniach klinicznych. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie

Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Centrum Diagnozy i Terapii SOTIS w Warszawie oraz Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu Navicula, gdzie zajmowała się diagnostyką psychologiczną, terapią indywidualną, zajęciami grupowymi z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci od 7 r.ż. oraz prowadzi szkolenia dla rodziców.

Uczestniczy w wielu programach badawczych oraz szkoleniach, które pozwalają jej rozwijać swoje umiejętności.

Psycholog dzieci i młodzieży, Pedagog mgr Edyta Idczak-Paceś

Psycholog dzieci i młodzieży, Pedagog mgr Edyta Idczak-Paceś

Specjalistka w zakresie psychologii dzieci i młodzieży,  pedagog, ukończyła studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego (specjalności: psychologia zdrowia i kliniczna oraz pedagogika społeczna). Absolwentka studiów podyplomowych  na kierunku terapia zajęciowa. Aktualnie prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych, współpracuje ze szkołami podstawowymi i z przedszkolami. Doktorantka w Szkole Doktorskiej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Prowadzi badania naukowe nad żeńską populacją osób z ASD. Wykładowca akademicki.

Certyfikowany trener umiejętności społecznych. Od ponad 10 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi z ASD a także z różnego rodzaju zaburzeniami emocjonalnymi, poznawczymi i neurologicznymi. Prowadziła zajęcia polisensoryczne, trening funkcjonowania w życiu codziennym  w Środowiskowym Domu Samopomocy w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu w Łodzi - Navicula. Biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby i możliwości każdego człowieka, w swojej pracy korzysta z różnych metod terapeutycznych.

 

Psycholog, Pedagog, Psychoterapeuta mgr Magdalena Jęczmień

Psycholog, Pedagog, Psychoterapeuta mgr Magdalena Jęczmień

Psycholożka, pedagożka pracująca ze wszystkimi grupami wiekowymi (pracuje z  dziećmi od 3 roku życia). Przeprowadza także diagnozy psychologiczne (ukończyła dodatkowo studia podyplomowe z zakresu diagnozy psychologicznej na SWPS we Wrocławiu). Aktualnie jest uczestniczką całościowego 4-letniego kursu w Szkole Psychoterapii w  Warszawie w nurcie integracyjnym. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Swoją pracę poddaje superwizji. Ukończyła także liczne kursy i  szkolenia specjalistyczne, dotyczące m.in. emocji, procesów poznawczych, neuropsychologii, najnowszych technik działań terapeutycznych, bezpiecznego korzystania z zasobów sieci, tworzenia i  wykorzystywania gier w  celach terapeutycznych. Certyfikowany trener umiejętności
społecznych. W 2014 roku ukończyła Kurs trenerski I stopnia oparty o  standardy kwalifikacji zawodowych dla zawodu trenera wg. Ministerstwa Pracy i  Polityki Społecznej. W  grudniu 2019 roku ukończyła szkolenie specjalistyczne na SWPS w Sopocie dotyczące diagnozy i terapii uzależnień behawioralnych. W  październiku
2021 roku skończyła studia podyplomowe na dolnośląskiej uczelni dotyczące technik terapeutycznych w pracy psychologicznej/terapeutycznej. W  czerwcu 2022 roku skończyła Studium terapii poznawczo-behawioralnej we Wrocławiu.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako pedagog i psycholog w szkole podstawowej oraz w gimnazjum, a także psycholog w przedszkolu. Prowadziła m.in. zajęcia w  szkołach w projekcie programu profilaktycznego z  fundacją Vis Salutis dla
dzieci i  młodzieży - "Nie zarzucaj sieci na życie" w województwie łódzkim, dofinansowanym przez Ministerstwo Zdrowia. Do niedawna psycholog wspierający, konsultujący i diagnostyczny w jednym z I ośrodków referencyjnych NFZ dla dzieci i  młodzieży. Prowadziła także szkolenia o tematyce psychologiczno-pedagogicznej, warsztaty psychologiczne dla dzieci, młodzieży, rodziców, nauczycieli, pracowników firm oraz zajęcia dla studentów. Posiada doświadczenie psychologa w poradni zdrowia psychicznego dla dorosłych (w tym osób starszych). Była także psychologiem, w tym psychologiem-diagnostą w  zakładzie opiekuńczo-leczniczym. Obecnie zajmuje się diagnozami psychologicznymi, wsparciem, psychoedukacją i konsultacjami, w tym psychoterapeutycznymi i  psychoterapią, a także terapią pedagogiczną, w tym wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka (ukończone studia podyplomowe z wczesnego wspomagania rozwoju).

Psycholog dzieci i młodzieży mgr Katarzyna Ledzion

Psycholog dzieci i młodzieży mgr Katarzyna Ledzion

Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Psycholog ze specjalnością psychologia rodziny, diagnosta z zakresu neuropsychologii. Jest specjalistą zajmującym się udzielaniem wsparcia rodzicom na drodze procesu wychowawczego. Przeprowadza diagnozy potrzeb i trudności rodzinnych, a także udziela pomocy w postaci: działań profilaktycznych, terapeutycznych, aż po interwencję kryzysową. Zajmuje się diagnozą i pomocą w oparciu o terapię behawioralną dzieci z różnym spektrum problemów. Udziela wsparcia rodzinom w trudnych sytuacjach np.: rozwodu, choroby, trudności szkolnych, niepełnosprawności, konfliktów, problemów wychowawczych. Specjalista metody Tomatisa oraz Trener Umiejętności Społecznych.

Ukończyła liczne szkolenia dotyczące zaburzeń wieku dziecięcego, m.in. z zakresu kształtowania samodzielności w oparciu o terapię behawioralną, poważnych zaburzeń emocjonalnych oraz diagnostyki i postępowania terapeutycznego w zakresie wybranych zaburzeń wieku rozwojowego czy też Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD ). Zajmuje się terapią całościowych zaburzeń rozwoju - autyzmu i zespołu Aspergera w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu w Łodzi – Navicula oraz diagnozą trudności szkolnych i interwencją kryzysową w "Mavicus" Centrum Psychologiczno - Logopedyczne Łódź.

Bezpośrednio związana z tematyka rodzin wielodzietnych oraz rodzin z osobą chorą i niepełnosprawną.

Psycholog, Psychoterapeuta, Oligofrenopedagog mgr Jacek Jankowski

Psycholog, Psychoterapeuta, Oligofrenopedagog mgr Jacek Jankowski

Psycholog, psychoterapeuta i oligofrenopedagog, ukończył studia na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego (specjalność: psychologia zdrowia i kliniczna). Absolwent studiów podyplomowych  na kierunkach „Oligofrenopedagogika” i „Przygotowanie pedagogiczne”. Wieloletni wykładowca w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi i Bełchatowie na studiach podyplomowych i magisterskich. Psycholog na oddziale hematologii i onkologii dziecięcej w Łodzi. Od ponad 8 lat pracuje jako terapeuta z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi ze spektrum autyzmu. Koordynował ogólnopolski program wspierania osób z ASD w łodzi „ Wolontariat koleżeński Mary i Max”. Od 3 lat prowadzi autorski program „ Klub Pacjenta- Chata Navi” w Centrum Diagnozy i Terapii Autyzmu w Łodzi - Navicula Centrum. Psychoterapeuta w trakcie certyfikacji w nurcie TSR. Prywatnie: miłośnik „tworzenia czegoś z niczego”

Psycholog dzieci i młodzieży mgr Katarzyna Ledzion

Psycholog dzieci i młodzieży mgr Katarzyna Ledzion

Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog Edyta Idczak-Paceś

Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog Edyta Idczak-Paceś

mgr Magdalena Jęczmień

mgr Magdalena Jęczmień

Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog mgr Patrycja Matusiak

Psycholog dzieci i młodzieży, pedagog mgr Patrycja Matusiak

Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, psycholog, pedagog. Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu na kierunku Oligofrenopedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne. Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z osobami z obniżoną samooceną, mającymi trudności w nawiązywaniu relacji z innymi. Prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych i Treningi Umiejętności szkolnych dla dzieci i młodzieży. W swojej pracy wykorzystuje autorskie pomoce dydaktyczne i metody warsztatowe, prowadzi szkolenia i konsultacje dla rodziców dzieci z zaburzeniami zachowania. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Niepublicznym Centrum Psychologiczno Pedagogicznym, w Punkcie Przedszkolnym oraz Szkole Podstawowej, gdzie prowadziła zarówno zajęcia indywidualne, jak i grupowe. Ukończyła liczne kursy i szkolenia m.in trzystopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania, "Picture Exchange Communication System- poziom 1", "Nauczanie 9 krytycznych Umiejętności porozumiewania się". Odbyła również staż zawodowy w Niepublicznej Szkole UMIEM w Krakowie. Prywatnie mama i miłośniczka francuskich komedii.

Psycholog mgr Emil Otto

Psycholog mgr Emil Otto

Jestem psychologiem z powołania, praktykiem z dużą otwartością oraz intuicją, certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych, prowadzę terapię w nurcie behawioralnym, wprowadzam komunikację alternatywną oraz organizuję zajęcia grupowe z zakresu multisensoryki dla dzieci w wieku żłobkowym.  Ukończyłem Psychologię na Uniwersytecie Łódzkimi, rozpocząłem drogę terapeuty behawioralnego 3 modułowym kursem bazowym terapii behawioralnej pod certyfikatem PLTB (Polskie Towarzystwo Terapii Behawioralnej). Mój certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych jest akredytowany przez MEN. Codziennie zdobywam nowe doświadczenia pracując w poradni psychologiczno-pedagogicznej, zgłębiając tajniki diagnozy psychologicznej dzieci i młodzieży oraz prowadząc terapię psychologiczną w zakresie WWRD. Jestem w trakcie studiów podyplomowych o kierunku: przygotowanie pedagogiczne oraz  integracja sensoryczna - terapia i diagnoza. 

Psycholożka, socjoterapeutka mgr Dorota Piskorska

Psycholożka, socjoterapeutka mgr Dorota Piskorska

Ukończyła studia z psychologii na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego oraz Podyplomowe Studium w zakresie Socjoterapii w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi. Absolwentka Podyplomowego Studium Metody Wspierania Relacji Międzyludzkich na kierunku Coaching życiowy (Uniwersytet Łódzki). Ukończyła kurs doskonalący nt. „Metody pracy z dziećmi i młodzieżą z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym” oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy bezpośredniej z dziećmi i młodzieżą oraz rodzicami/opiekunami w Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej, w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 1 oraz Publicznym Gimnazjum nr 3 im. F. Chopina w Łodzi. Prowadziła warsztaty z programu polityki zdrowotnej pn. „Program zapobiegania zaburzeniom depresyjnym dla dzieci i młodzieży” oraz warsztaty rozwojowe dla dziewczynek w wieku 9 – 12 lat oraz dorosłych kobiet w projekcie „Siła jest kobietą”. W okresie 2018 – 2022 psycholożka w projektach „Opiekuńcza Łódź”, „Opiekuńcza Łódź Bis” oraz „Przepis na opiekę”, których celem było wparcie osób niesamodzielnych oraz Ich bliskich/opiekunów. Od ponad 15 lat związana z organizacjami pozarządowymi i ich społeczną działalnością. W latach 2019 – 2022 koordynatorka lokalna i psycholożka w projekcie „Senior – Junior. Mentoring w procesie usamodzielnienia” skierowanym do młodzieży z rodzin zastępczych i domów dziecka w Łodzi (projekt realizowany przez Fundację Robinson Crusoe z Warszawy w partnerstwie z MOPS z Łodzi i Fundacją W Człowieku Widzieć Brata).
Ukończyła następujące szkolenia w Fundacji Nagle Sami: „Jak pracować z osobą dorosłą w żałobie? Pomoc psychologiczna po stracie”, „Jak pracować z nastolatkiem w żałobie?”, „Interwencja kryzysowa - założenia i metody udzielania pomocy psychologicznej po nagłej traumie”. W Polskim Instytucie Ericsonowskim ukończyła szkolenie „Zróbcie mi miejsce między Wami – rodzina z dzieckiem niepełnosprawnym.”

W praktyce psychologicznej pracuje wspierając dzieci, młodzież oraz rodziców/opiekunów w oparciu
o podejście związane z Porozumieniem Bez Przemocy i Rodzicielstwem Bliskości. Wspiera osoby dorosłe w sytuacjach kryzysowych doświadczanych w życiu prywatnym, rodzinnym i zawodowym. Jest przyjazna osobom LGBTQ+.

Obszary, w jakich udziela wsparcia i pomocy:

  • trudności w funkcjonowaniu emocjonalnym, długotrwałe obniżenie nastroju
    u nastolatek/nastolatków i osób dorosłych

  • trudności w wychowywaniu dzieci i funkcjonowaniu rodziny

  • trudności w porozumiewaniu się z dzieckiem

  • kłopoty w komunikacji, budowaniu więzi i relacji

  • doświadczania przemocy, mobbingu, dyskryminacji, molestowania

  • przeżywanie zmian w życiu (np. utrata pracy, rozstanie, rozwód), żałoby

  • doświadczanie wypalenia z powodu opieki nad osobą starszą lub/i niepełnosprawną

  • doświadczanie wypalenia zawodowego

 

Prywatnie szczęśliwa partnerka i mama Niny. W wolnym czasie miłośniczka czytania książek, spotkań ze znajomymi przy dobrej kawie oraz błogiego nicnierobienia.

 

 

Psycholog, Oligofrenopedagog mgr Inga Kobierska

Psycholog, Oligofrenopedagog mgr Inga Kobierska

Psycholog, Psychodietetyk mgr Anna Strzałka

Psycholog, Psychodietetyk mgr Anna Strzałka




Konsultacja psychologiczna -  Agnieszka Siedler

Konsultacja psychologiczna - Agnieszka Siedler
200 zł
Konsultacja psychologiczna -  Edyta Idczak-Paceś

Konsultacja psychologiczna - Edyta Idczak-Paceś
200 zł
Konsultacja psychologiczna - Katarzyna Ledzion

Konsultacja psychologiczna - Katarzyna Ledzion
200
Konsultacja psychologiczna - inni specjaliści

Konsultacja psychologiczna - inni specjaliści
170 zł
Trening Umiejętności Społecznych

Trening Umiejętności Społecznych
350 za m-ąc
Diagnoza obserwacyjna zaburzeń neurorozwojowych (spektrum autyzmu, ADHD) - dzieci, młodzież i dorośli - pierwsze spotkanie

Diagnoza obserwacyjna zaburzeń neurorozwojowych (spektrum autyzmu, ADHD) - dzieci, młodzież i dorośli - pierwsze spotkanie
Diagnoza obserwacyjna spektrum autyzmu  z kwestionariuszem ADOS-2 z wydaniem opinii.

Diagnoza obserwacyjna spektrum autyzmu z kwestionariuszem ADOS-2 z wydaniem opinii.
1400
Badanie ADOS-2 z wydaniem opinii

Badanie ADOS-2 z wydaniem opinii
650 zł
Badanie CONNERS-3 z wydaniem opinii

Badanie CONNERS-3 z wydaniem opinii
600 zł
Diagnoza obserwacyjna ADHD  z kwestionariuszem Conners -3  z wydaniem opinii.

Diagnoza obserwacyjna ADHD z kwestionariuszem Conners -3 z wydaniem opinii.
1350 zł
Diagnoza neuropsychologiczna

Diagnoza neuropsychologiczna
850 zł
Działania terapeutyczne dla dzieci i młodzieży

Działania terapeutyczne dla dzieci i młodzieży
od 170 zł
Psychoterapia

Psychoterapia
170
Badanie uwagi słuchowej - Tomatis

Badanie uwagi słuchowej - Tomatis
200 zł
Trening Umiejętności Społecznych - kwalifikacja do grupy-on-line

Trening Umiejętności Społecznych - kwalifikacja do grupy-on-line
Konsultacja psychoterapeutyczna (50 minut)

Konsultacja psychoterapeutyczna (50 minut)
180
Konsultacja pedagogiczno-psychologiczna rozwijająca kompetencje wychowawcze rodziców (60 minut)- dla jednego/ dwóch rodziców

Konsultacja pedagogiczno-psychologiczna rozwijająca kompetencje wychowawcze rodziców (60 minut)- dla jednego/ dwóch rodziców
180
Opiniowanie sądowe

Opiniowanie sądowe
250 zł
Konsultacja w ramach Fundacji

Konsultacja w ramach Fundacji
0
Konsultacja psychodietetyczna

Konsultacja psychodietetyczna
170
do góry